צוות הסתדרות עובדי המדינה בסיור שטח בר"ג, במס רכוש ובביה"ח "שיבא"

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה וצוותו, ממשיכים בביקורי התמיכה בחזית האזרחית והפעם, עם עובדי מס רכוש שממשיכים, לעיתים, תוך סיכון חיים, לעבוד במסירות לטובת אזרחי המדינה.
בהמשך, ביקר הצוות בבית החולים "שיבא" וחיזק את ידיהם של פצועי המלחמה הנמצאים בשיקום.

להלן סיכום יום כפי שכתב יו"ר הסתדרות עובדי המדינה – עו"ד אופיר אלקלעי

"בשטח עם עובדי המדינה בחזית האזרחית – בשעת חירום. תחת אש, ברגעי האמת, עובדי המדינה נמצאים בשטח, חלקם נפגעו, אבל ממשיכים במקצועיות, ברגישות ומעל הכל במסירות, שמשדרת לכולם חוסן – גאווה לאומית.

מדינת ישראל נמצאת במלחמה ותחת האסון הנורא שפקד אותנו ב-7.10. סיירנו בשטח עם עובדי המדינה ברמת גן, שנמצאת בטווח האש, חלקם עם פגיעות ופציעות ועם מסר אופטימי לכולם – עובדי המדינה שלנו בחזית האזרחית של מדינת ישראל.

בסיור במס רכוש, פגשנו עובדים, הפועלים מסביב לשעון כדי לוודא שתשלום פיצויי הנזקים לאזרחים ולעסקים תעבור במהירות המקסימלית. 350 עובדי מס רכוש המופלאים עובדים תחת אש. חלקם נפצע תוך כדי העבודה, עוברים ממקום למקום כדי לאמוד את הנזקים ולתת לאנשים את האפשרות לשקם את ביתם וחייהם במהירות המרבית.

המשכנו לבית חולים "שיבא", שהוא הגדול בישראל, אי של מצוינות בשגרה ועושה עבודת קודש בחירום. נוכחנו לראות את המוכנות וההיערכות הבלתי רגילה למלחמה, עם צוות עובדים ומנהלים מדהימים, שעם כל הקושי להגיע לעבודה, למעלה מ-94 אחוז מהעובדים מתייצבים. התרגשתי לראות את שותפות הגורל והתקווה הישראלית ואת הרופא הישראלי ממוצא ערבי, שמקדש את החיים ומכשיר את רופאי צה״ל בטיפול מציל חיים.

הגעתי לחזק את החיילים הפצועים בשיקום וראיתי חבורה ערכית של חיילים עם פציעות שונות, שרק רוצים להמשיך ולתרום למדינת ישראל.

פגשתי את חברי היקר מהצוות בצבא, עמוס עציון, שבנו עומר גיבור אמיתי – לוחם שלדג, נלחם לשחרור מפקדת האוגדה ברעים, ספג 6 כדורים ושרד, ועכשיו נמצא בידיהן הטובות של רופאי "שיבא".

למרות הקשיים והמחירים הגדולים, אנחנו נחושים וצודקים ומעל הכל, אנחנו מלוכדים ועם זה איש לא יוכל לנו.

תודה גדולה
ליו״ר מרחב רמת גן אבי גלילי
ואורלי נחום סגניתו
לאבי ברוך סמנכ״ל שיבא
לודים אבנשטיין – יו"ר וועד מס הכנסה
למרסל נאמן – יו״ר וועד מנהלי שיבא
לצוות המופלא של הסתדרות עובדי המדינה
ולכל מי שהצטרף לסיור."

ביחד ננצח!

הדפדפן שלך אינו נתמך
בבקשה עדכן את הדפדפן שלך על מנת לראות את האתר באופן תקין.
הורד מהדפדפנים הבאים: