נחתם הסכם קיבוצי לעובדי השירותים להגנת הצומח ולביקורת במשרד החקלאות ופיתוח הכפר (19.1.23)

״אם חקלאות כאן מולדת כאן״

הסתדרות עובדי המדינה ממשיכה לחזק את העובדים ואת החקלאות בישראל. אתמול (19.1.23) נחתם הסכם קיבוצי בשיתוף משרד החקלאות והאוצר.

במסגרת ההסכם יחולו שינויים ארגוניים בתכולת העבודה של עובדי השירות להגנת הצומח והביקורות, ובתמורה לכך, יקבלו העובדים מענק חד פעמי בגובה של 9,000 ₪ אשר יחולק בשלוש פעימות במהלך השנה הנוכחית.

ההסכם יחול על-160 עובדי השירותים להגנת הצומח ולביקורת ומסדיר קבלת שירותי ייעוץ לביקורת בייצוא סחורות חקלאיות ויסתיים בסוף שנת 2023.

השירותים להגנת הצומח ולביקורת פועלים במסגרת משרד החקלאות ופיתוח הכפר והינם זרוע לאכיפת חוקים ותקנות ולמתן שירותים מקצועיים בנושאי הגנת הצומח, ניטור ומניעת נגעי צמחים, כמו גם יבוא וייצוא של תוצרת חקלאית.

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, עו"ד אופיר אלקלעי מסר: "אנו מביאים בשורה לעובדי משרד החקלאות ופיתוח הכפר.  אני שמח לחתום על הסכם אשר נותן מענקים לעובדים ותמורה יפה, מצפים לנו עוד הסכמים רבים. תודה גדולה לאיל לוי יו״ר וועד משרד החקלאות על החוכמה והמסירות שהובילה להסכם ולעו״ד לירון פריוב מחזיק התיק על תרומתו הרבה. שנמשיך לעשות רק טוב."

יו"ר הוועד הארצי במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, איל לוי: "אני שמח על שיתוף הפעולה הפורה עם אופיר אלקלעי יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אשר סייע לחתימה על ההסכם הקיבוצי. כמו כן אני מברך על התמורה לעובדים."

הדפדפן שלך אינו נתמך
בבקשה עדכן את הדפדפן שלך על מנת לראות את האתר באופן תקין.
הורד מהדפדפנים הבאים: