כנס מנהיגות בהשראת בן גוריון 20-21.9.23

כנס מנהיגות לחברי הוועד המנהל של העמותות והמזכירות הארצית בהשראת בן גוריון התקיים במלון קדמא בשדה בוקר בין התאריכים 20-21.9.23

להלן סיכום סמינר מנהיגות כפי שנכתב ע"י יו"ר הסתדרות עובדי המדינה – עו"ד אופיר אלקלעי:

"ככה פותחים שנה! הסמינר הבלתי נשכח שלנו לחברי הוועד המנהל של העמותות והמזכירות הארצית בשדה בוקר היה אירוע יוצא דופן שכלל – מסע אל העבר וסיפורו המרתק של בן גוריון, שהוא למעשה הסיפור של תקומת מדינת ישראל, סיכום השנה שלנו והרצאה מרתקת של רוביק דנילוביץ – ראש העיר באר שבע בנושא מנהיגות מעולמות אחרים.

כמות ואיכות התגובות שקיבלתי בסמינר הזה באמת היו יוצאות דופן, הסמינר שהיה תחת הכותרת "מנהיגות בעקבות בן גוריון בנגב", היה הרבה יותר מזה; ראיתי ראשי וחברי וועדים מרותקים, משתתפים ומלאי השראה. בהרצאה שאני העברתי בנושא " 10 ההחלטות של דוד בן גוריון שקבעו את גורל המדינה", הרושם היה, כאילו עולם שלם נגלה לכולנו והבנו את גדולתו של האיש וכמה החלטות של רגע, יכולות לשנות מציאות ואת ההיסטוריה כולה.

הרצאה מעוררת השראה נוספת של חברי הטוב ראש העיר ב"ש רוביק דנילוביץ סחפה את כולנו. רוביק, שהוא בן גוריון המודרני של הנגב, תאר בהרצאה מרגשת, מרתקת ומעוררת תקווה לחלום הציוני בן זמננו, כיצד מנהיג בעל כריזמה, עוצמה, תשוקה ויכולת, נוגע בכל אדם, מסובב את המציאות והופך עיר מדברית לעיר סייבר וחדשנות, עיר תוססת, עיר שהיא דוגמה לחזון הציוני של בן גוריון.

האווירה הייתה מיוחדת, החל מארוחת הבוקר בעומר, הביקור בצריף בן גוריון והחברותא המושלמת בשדה בוקר".

הדפדפן שלך אינו נתמך
בבקשה עדכן את הדפדפן שלך על מנת לראות את האתר באופן תקין.
הורד מהדפדפנים הבאים: