יו"ר הסתדרות עובדי המדינה וצוותו בביקור פצועים בסורוקה, בסיור בביטוח לאומי, במרכז לבריאות הנפש ובמפגש עם ראש העיר רוביק דנילוביץ

סיכום יום ע"י יו"ר הסתדרות עובדי המדינה – עו"ד אופיר אלקלעי:

הביקור היום בבאר שבע גרם לנו להתרגשות יוצאת דופן. ראינו את עובדות ועובדי המדינה במלוא תפארתם ברגעי האמת של מדינת ישראל.

ביקרנו בבית חולים סורוקה את החיילים והאזרחים, שנפצעו בהתקפה הרצחנית בשבת השחורה בדרום. מחינו דמעות למשמע התיאורים המצמררים אבל גם חשנו גאווה לראות את האופטימיות והחוסן שהם נותנים לכולנו. לראות את הצוותים הרפואיים בבית החולים היחיד בנגב שטיפל בלמעלה מ-1200 פצועים עובדים סביב השעון בתחושת שליחות לאומית פשוט מחמם את הלב.

הביקור במרכז לבריאות הנפש בבאר שבע שספג פגיעה ישירה מטיל גראד לא ריפה את ידי העובדים והצוותים הרפואיים שממשיכים לעבוד תוך כדי אזעקות וירי טילים לעברם – גאווה. בסיור שלנו בביטוח הלאומי בב"ש התוודענו למשימה החשובה מכל- טיפול במשפחות הנרצחים, הפצועים, הנעדרים והחטופים – פגשנו עובדים חדורי מטרה וממוקדים בזמן מלחמה.

סיימנו בפגישה עם ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ וסיור במוקד השליטה העירוני– ראינו את השלטון המקומי במלוא תפארתו, נמצא בשטח, מטפל בכל צרכי התושבים, מגיב בזמן אמת ומנהל את המערכה בצורה הכי מקצועית. אנחנו בעת מלחמה, אחרי ההלם של ה- 7.10 ראינו את ההתאוששות, התקומה, הערבות ההדדית, את ההתגייסות- ראינו את ארץ ישראל הישנה והטובה חוזרת אלינו.
חזרנו אופטימיים, עם ישראל חי, ביחד ננצח!

הדפדפן שלך אינו נתמך
בבקשה עדכן את הדפדפן שלך על מנת לראות את האתר באופן תקין.
הורד מהדפדפנים הבאים: