יו"ר הסתדרות עובדי המדינה וצוותו בסיור נוסף בצפון והפעם בבית החולים "רמב"ם" וב"בזק"

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה – עו"ד אופיר אלקלעי וצוותו, ממשיכים לחרוש את המדינה, לחזק, לתמוך ולעודד. הפעם, קיימו סיור באזור חיפה – בבית חולים "רמב"ם ו"בבזק" ופגשו עובדים מסורים ללא גבול, שנערכים לכל תרחיש אפשרי לעיתים אפילו תחת אש.

להלן סיכום יום כפי שכתב יו"ר הסתדרות עובדי המדינה – עו"ד אופיר אלקלעי:

"זמן מלחמה- ביקור נוסף בצפון. אנחנו בשטח, עם עובדי מדינה, שעושים עבודה מדהימה תחת אש.

היום היינו, פעם נוספת, באזור הצפון והפעם בחיפה ואנחנו נוכחים לדעת שוב ושוב כמה ההימצאות שלנו בזמן אמת עם העובדים כל כך חשובה עבור כולנו.

פתחנו את הביקור ב"רמב״ם", בית החולים הגדול בצפון המעסיק 6,000 עובדים, שעשה הכנה מרשימה, כך שבשעת חירום, כל בית החולים, עובר לאזור מאה אחוז מוגן וממוגן ואף קולט את בתי החולים: "פלימן" ו"מעלה כרמל". כל ההיערכות המדהימה הזו, בוצעה על ידי צוות העובדים המסור של בית החולים.

המשכנו ל"בזק" חברת התקשורת הלאומית, שכעת מעבר לשגרה, מבצעת עבודות תשתיות תקשורת חשובות עבור צה״ל בצפון; העובדים המסורים, נכנסים לקו הגבול ולישובים סמוכי הגדר, על מנת להמשיך ולתת שירות ללא מורא ובמסירות אין קץ.

אנחנו במלחמה צודקת, שגבתה וגובה מאיתנו מחיר יקר בחיי היקרים לנו. המרצחים הנתעבים מהחמאס רוצים להשמיד אותנו, להטיל בנו אימה ופחד; והיכולת שלנו לקיים מדינה ושירות ציבורי, שנותן שירותים בזמן אמת, תחת אש ומקיים שגרה, גם אם היא שגרת חירום – היא חלק חשוב בפאזל של תמונת הניצחון שלנו.

תודה גדולה למארגני הסיור משה מזרחי היו״ר האגדי של ההסתדרות במרחב חיפה, יעקב גבאי סגן יו"ר
המרחב המצטיין וכמובן לכל המשתתפים".

עם ישראל חי, ביחד ננצח!

הדפדפן שלך אינו נתמך
בבקשה עדכן את הדפדפן שלך על מנת לראות את האתר באופן תקין.
הורד מהדפדפנים הבאים: