הגדלת סבסוד ארוחות הצהרים והרחבת טווח הזמן למימושן

בהמשך להסכם הקיבוצי שנחתם ביום 14.2.23, החל מיום 15.2.23, עובד מדינה אשר זכאי להסדר ארוחות, בהתאם להגדרתו בהסכם הקיבוצי מיום 1.3.17, יזכה בהטבה כדלקמן:

  1. סכום ההשתתפות המדינה בארוחה, במהלך יום העבודה, יגדל מ-18 ל-22 שקל ליום
  2. אפשרות לממש את הסדר הארוחות במשך שלוש שעות הקודמות לתחילת יום העבודה של העובד ובשלוש שעות לאחר סיום יום העבודה (באותו יום קלנדרי) – למכתב בנושא

הסכם, נחתם במעמד יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, הממונה על השכר (בפועל)  במשרד האוצר אפי מלכין ויו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "עובדי המדינה בשלל הפקידים במשק, הם עמוד התווך של השירות לאזרחי ישראל. מדובר במאות אלפי נשים וגברים שיום-יום נושאים על כתפיהם את כובד האחריות, ונמצאים שם על מנת לסייע לציבור הרחב. הסכם זה הוא עוד אבן דרך במשימה לשפר את תנאי ההעסקה ואת רווחתם של עובדים מסורים אלה. ההסתדרות תמשיך במאמציה הבלתי נדלים לייצר שירות ציבורי טוב ומועיל".

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי: "בעיניי זו בשורה חשובה לכלל עובדי המדינה, ואנחנו נמשיך לדאוג ולטפל בעובדים בכל הרבדים. אני מודה לארנון בר-דוד על הגיבוי ועל הסיוע שהוא נתן להסכם חשוב זה".

הממונה על השכר והסכמי עבודה (בפועל) אפי מלכין: "הסכם זה מהווה נדבך נוסף  במכלול צעדים אשר מקדמת המדינה לשיפור רווחת עובדיה מתוך ראייה של חשיבות המשאב האנושי במאמצים לשיפור השירות הציבורי״.

סייעו בגיבוש ההסכם: מנהל חטיבה ארצי ויו"ר האיגוד המקצועי בהסתדרות עובדי המדינה, עו"ד ארז אופינקרו; מאגף הממונה על השכר: רכז תחום מאקרו אוהד אלקבץ ורפרנטית תחום מאקרו מאי שמואל.

הדפדפן שלך אינו נתמך
בבקשה עדכן את הדפדפן שלך על מנת לראות את האתר באופן תקין.
הורד מהדפדפנים הבאים: