הסתדרות עובדי המדינה קיימה יום עיון לראשי וחברי וועדי עובדים - 23.2.23

יום העיון לראשי ולחברי וועדי עובדים, יוזמתו של יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי, התקיים בסינמה סיטי ראשל"צ ביום 23.2.23.

זהו פיילוט – שירות חדש לעובדי המדינה, שעתיד להתקיים בכל רחבי הארץ וזאת כחלק מהגדלת סל השירותים של הסתדרות עובדי המדינה.

יום העיון התקיים בסימן " להיות שכיר – לפרוש עשיר", במסגרתו ניתנה הרצאה בנושא תכנון פנסיוני ארוך טווח ע"י שרון אלמגור – יועצת פנסיונית. כמו כן, התקיים פאנל מקצועי בהשתתפות עו"ד אופיר אלקלעי וחנן לזימי – סגן בכיר לממונה על השכר באוצר בנושא " מעברים לקריות הממשלה ברחבי הארץ" ועוד.

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אופיר אלקלעי:" מנהיגות בימים סוערים ובמציאות משתנה – יום עיון מרתק שיזמנו עבור ראשי וחברי הוועדים, מנהיגי ומנהיגות העובדים, המחיש את חשיבותם ותפקידם בכל יום ואת כובד האחריות המונחת על כתפיהם. הכלים החדשים והידע שעלו בכנס, יסייעו להם ובמיוחד לעובדיהם. אני רואה חשיבות גדולה מאוד בפיתוח והעצמת מנהיגי העובדים, כדי שיוכלו להמשיך ולהוביל את ציבור העובדים גם בימים מאתגרים. אני בטוח שיום העיון נתן לכל המשתתפים כלים וידע חשוב להמשך הדרך. העצמת ההון האנושי הוא תנאי לארגון וחברה צומחת ובריאה. לראות את כולם יחד היום מתגבשים, לומדים, מפרגנים זה לזה, מקשיבים, משתפים ידע וניסיון רב, מעורר בי תחושת גאווה במיוחד בימים סוערים של מחלוקות ופילוג במדינת ישראל. זה מרגיש שאנחנו מתגבשים למשפחה גדולה וחמה משפחת הסתדרות עובדי המדינה"

שנמשיך לעשות טוב

הדפדפן שלך אינו נתמך
בבקשה עדכן את הדפדפן שלך על מנת לראות את האתר באופן תקין.
הורד מהדפדפנים הבאים: