הסתדרות עובדי המדינה מחזקת את ידיהם של העובדים באשקלון

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה – עו"ד אופיר אלקלעי, התחיל את יומו (15.10) בעליה לקברו של אל"מ רועי לוי – בן דודו – מפקד היחידה הרב ממדית, שנהרג ביומה הראשון של מלחמת "חרבות ברזל" כשחתר למגע עם מחבלים שחדרו מרצועת עזה. לאחר מכן, יחד עם צוותו, ביקרו בעיר אשקלון, שסובלת ממטחי טילים, בבית החולים "ברזילי", במשרדי מס הכנסה בעיר ובמשרדי מס שבח "הגעתי לחזק ויצאתי מחוזק"
אמר "אנו מוקירים את עבודתכם המסורה ותרומתכם החשובה לשמירה על חוסנה של מדינת ישראל, אזרחיה וחייליה. "

הנה סיכום יום כפי שכתב יו"ר הסתדרות עובדי המדינה – עו"ד אופיר אלקלעי:

"בין עצב לתקווה, בין כאב לתקומה, בסיור מטלטל היום, קשה מנשוא, עליתי לקברו של בן דודי האהוב אל״מ רועי לוי גיבור ישראל, מלח הארץ. ראיתי שורות רבות של קברים חדשים של צעירים, פרחים שנגדעו, שנרצחו בדמי ימיהם והלב נקרע על החיים שהיו ואינם עוד.

המשכתי לבי״ח ברזילי באשקלון לבקר גם את העובדים שחוו בעבר סבבים קטלניים, אך שום חלום בלהות לא הכין אותם לזוועות, למוות ולמראות הקשים ששום בן אנוש לא יכול להכילם. ראיתי אותם במשמרת, שוחחתי איתם, חשתי את המעמסה הבלתי אנושית שעל כתפיהם וראיתי אותם בגדולתם, עובדות ועובדים שתוך כדי מטחי רקטות עושים עבודה מדהימה במסירות אין קץ, חדורים תחושת שליחות למען עם ישראל, עובדים בחזית. חשתי גאווה אמיתית כישראלי, הודיתי להם בשמי ובשם כולנו.

המשכנו למס שבח אשקלון וגם שם ראינו עובדים מדהימים, שבוקר וערב דואגים לפיצוי מהיר לכל המשפחות שביתם נפגע. גם הם עובדים בין אזעקות ומטחי רקטות תוך סכנת חיים. 60 צוותים, שעוברים באומץ לב ובמהירות, בכל המקומות שנפגעו ביישובי הדרום ועדיין תחת אש.

אשרי העם שזכה לעובדים כאלו, שברגעי האמת, נותנים לכולנו תחושת ביטחון ואופטימיות.
זה מה בן דודי רועי לוי ז"ל היה אומר לו היה כאן איתנו: " הרוח, היא בסוף מה שתגרום לעם הזה ולמדינה לנצח"

ביחד ננצח

הדפדפן שלך אינו נתמך
בבקשה עדכן את הדפדפן שלך על מנת לראות את האתר באופן תקין.
הורד מהדפדפנים הבאים: