הישג להסתדרות עובדי המדינה- עובדי קריית הממשלה בטבריה יוכלו להגיע ישירות מהחניון למשרדים

בעקבות ההסכם עם הסתדרות עובדי המדינה, הנהלת "ביג" תפתח את המעליות שמובילות מחניון העובדים ישירות למשרדים, זאת לאחר שבמשך שנתיים נאלצו העובדים לבצע עיקוף בקניון.

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה – עו"ד אופיר אלקלעי: "השכל הישר ניצח, הדבר הנכון יקרה"

בעקבות מאבק הסתדרות עובדי המדינה, ולאחר שעובדי קריית הממשלה החדשה במתחם ביג בטבריה התלוננו שהם נדרשים לעבור דרך כל קומות הקניון בדרכם לעבודה, הוסכם עם המדינה ועם הנהלת המתחם על פתיחת המעליות המובילות ישירות מחניון העובדים למשרדים.

"לאחר שנים של מחלוקות ומאבק ארגוני ומשפטי בנוגע למעבר העובדים לקריית הממשלה החדשה במתחם "ביג", אני שמח לעדכן אתכם שהצלחנו במאבק, כי אנחנו צודקים", כתב היום (14.11) יו"ר הסתדרות עובדי המדינה – עו"ד אופיר אלקלעי לעובדים בטבריה. "השכל הישר ניצח, הדבר הנכון יקרה, ולאחר סיכום עם כל הנוגעים בדבר הוחלט כי שתי המעליות הצפוניות הסמוכות לחניון העובדים ומדרגות החירום בקריית הממשלה, ייפתחו למעבר העובדים בכל שעות העבודה החל מה-10 בדצמבר".

אלקלעי הוסיף כי לאור סיכום הדברים, נתנה הסתדרות עובדי המדינה את הסכמתה למעבר מיידי של יתר העובדים במשרדי הממשלה לקריית הממשלה החדשה. אלקלעי הודה ליו"ר מרחב כנרת אבי גבאי ולסגנו איתן גבאי אשר ליוו את מאבק העובדים וכן לוועדי העובדים ולעובדים עצמם.

משרדי הממשלה בעיר עברו לפעול במתחם החדש לפני כשנתיים, ומאז נאלצו העובדים לעבור מדי יום בכל קומות הקניון בדרכם לעבודה וממנה. זאת מכיוון שהנהלת הקניון נעלה בפניהם את המעליות ואת מדרגות החירום המובילות למשרדים. לטענת העובדים, מטרת הנעילה הייתה לעבות את התנועה בשטח הקניון משיקולים עסקיים, וזאת על חשבון זמנם הפרטי של העובדים.

ההישג הגיע, בין היתר, לאחר שההסתדרות עתרה בנדון לבית הדין האזורי לעבודה בנצרת כנגד נציבות שירות המדינה ומנהל הדיור הממשלתי. בעתירה צויין כי חלק מעובדי הממשלה במתחם נדרשים להעביר במסגרת עבודתם דרך הקניון חומרים מסוכנים, חיסונים, חומרי ניקוי, דגימות חיידקים, תיקי חקירות מס הכנסה ויחידות המע"מ הצפויה לעבור למתחם יאלצו להעביר דרך הקניון גם נחקרים או חשודים אזוקים. "טרטור העובדים והדרישה מהם לעבור דרך הקניון מכבידה על העובדים ופוגעת ביעילות עבודתם".

באדיבות עיתון "דבר"

למכתבו של יו"ר הסתדרות עובדי המדינה – עו"ד אופיר אלקלעי בעניין

הדפדפן שלך אינו נתמך
בבקשה עדכן את הדפדפן שלך על מנת לראות את האתר באופן תקין.
הורד מהדפדפנים הבאים: