נחתם (27.12.23)הסכם קיבוצי לעובדי המוסד לביטוח לאומי

נחתם (27.12.23) הסכם קיבוצי לעובדי המוסד לביטוח לאומי. ההסכם חל על עובדי המוסד שאינם בכירים וכולל, בין היתר, הכשרות מקצועיות, מענקי מצוינות דיפרנציאליים, הגדלת תוספות ביחס להעמקת תחומי פעילות המוסד, הרחבת מסלולי קידום ועוד.

כל אלו, נועדו לשפר את השירות לאזרח באופן ישיר, לאפשר לביטוח הלאומי לגייס עובדים איכותיים, לעודד מצוינות מקצועית בארגון, להעמיק התמקצעות בליבת העבודה של המוסד וכן לאפשר רציפות תפקודית חיונית.

ההסכם, שנחתם לאחר משא ומתן ממושך, מאפשר מתווה קידום מקצועי שמעודד הכשרות, מנגנון
לשיפור קליטה של עובדים ומנגנון שמאפשר ביצוע מטלות חדשות כחלק מהעבודה השוטפת ובהתאם להסכם.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני מברך על ההסכם המשמעותי הזה, שמשפר שכר ותנאים של אלפי עובדים שעובדים במסירות למען עם ישראל. הביטוח הלאומי הוא גוף שעובד היטב ונמצא כל הזמן בשיא העשייה. לראייה, גם כעת – בזמן מלחמה, פעלתם באופן יצירתי ופתחתם את הלב, בדיוק כמו שהציבור שאף שיקרה בעת חירום. וכל זאת, מעבר לעבודה השוטפת. ההסכם נותן דחיפה קדימה ומעודד את המצוינות, והוא יחזק את הארגון כולו. תודה לכל העוסקים במלאכה – מצד הסתדרות עובדי המדינה, ועדי העובדים, ההנהלה והאוצר. חזקו ואמצו". 

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי: "הביטוח הלאומי זה אי של מצוינות. שיתוף פעולה בין עובדים והנהלה – שבסוף משרת את עם ישראל. במיוחד ברגעים קשים אלה, בולט לטובה הטיפול באלפי הנפגעים מהמלחמה שנעשה ברגישות, במקצועיות ובאנושיות. אני רוצה לומר תודה לעובדים המסורים שעושים מלאכתם נאמנה בשוטף וביתר שאת כרגע. ההסכם לא רק מעודד מצוינות, אלא גם משפר שכר, במיוחד בדרגות הנמוכות. אודה כמובן גם לוועד העובדים, לעו"ד ארז אופינקרו מצד הסתדרות עובדי המדינה, ללשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי, להנהלה ולאנשי האוצר".

להסכם לחץ כאן

הדפדפן שלך אינו נתמך
בבקשה עדכן את הדפדפן שלך על מנת לראות את האתר באופן תקין.
הורד מהדפדפנים הבאים: